torstai 5. syyskuuta 2013

Raitaaaa...

Tässäpä viimein nämä Knit Pro Karbonz -puikoilla nitkutellut sukkaset. 



Varpaista aloitettu, kumpikin väri on Dropsin Fabelia ja puikot 2,25mm. 

Ovat muuten ensimmäiset polvisukat, mitkä olen saanut aikaiseksi. Ei ole tätä ennen ollut malttia kovin pitkiin varsiin :D



Muoksis...
Niin, pitihän mun noista puikoistakin puhua... hyvähän niillä oli neuloa, ja luulenpa että jotain muuta materiaalia olevat tikut noin ohuina olisivat vääntyneet mutkalle tai katkenneet mun näpeissäni. Voin suositella muillekin "kovakouraisille" neulojille :)

6 kommenttia:

  1. Onnittelut sinnikkyydestä :D. Minä tein ekat polvisukkani viime talvena mutten osannutkaan käyttää :D.

    Ja muistinkin että munhan piti ostaa tuolaliset puikot kanssa kokeeksi tässä viikolla mutta unohdin :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!

      Eivät kyllä meinaa pysyä ylhäällä... :D Vaan ei kai tuo nii vakavaa.

      Poista
  2. Kauniit sukat,lämpöisen näköiset:)

    VastaaPoista
  3. Ihanat värit! Minulla on käytössä talvisin itse tehdyt villapolvisukat. Eivät meinanneet pysyä ylhäällä, joten laitoin yläreunaan kapean kuminauhan. Tosi hyvin toimii. Kummaria ei vaan kantsi laittaa liian kireäksi ettei purista. Voiskin neuloa toiset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta jotenkin tuntuu, että mulla on vaan violetin sävyisiä lankoja... :D

      Kuminauhahan se auttaisi, mutta ei mua taida niin paljoa haitata valuminen :)

      Poista