perjantai 21. syyskuuta 2012

Konttorirotan työrukkaset

Junassa pitää aina olla tekemistä mukana ja tällä kertaa matkalla valmistui nämä:





Mun palelee käsiä melkein koko ajan ja varsinkin koneella istuessa hiirikäsi on aina jäässä. Nämä kädessä minä sitten naputtelen päivät pitkät toimistossa :)

Lanka on tummanharmaa Nalle vuosien takaa (kuka hullu meille kantaa noita lankoja), puikot 3½mm ja tylsää 1o1n resoria ja sileää. Ja alunperin piti tehdä joku palmikko tuohon kämmenselkään, mutta muistin sen vasta kun olin tikutellut pari senttiä resorin jälkeen. Pyh ja Pah! Ehkä sitten ensi kerralla, pitäis kai ne vaihtorukkaset olla :D

Kertokaas mulle mikä ero on kynsikkäillä ja kämmekkäillä?




Nyt on puikoilla sukat vaihteeksi. Suunnitelmissa poncho, tuubihuivi, hihatin, sukkia ja lapasia... Ja tietenkin jämäkerien tuhousta...

2 kommenttia:

  1. Juna ja linja-auto ovat vallan mainioita neulomispaikkoja, juu.
    Oisko niin että kynsikkäät on ne, jotka on neulottu niinkuin sormikkaat, tosin ilman sormenpäitä? Minulla vilukissalla oli sellaiset kun pyöräilin tänään töihin ja takaisin. Kohta kai sitä tarvii jo sormikkaita, huokaus.
    Kivat on kämmekkäät sinulla ja ei kun palmikkoiset puikoille :)

    VastaaPoista
  2. Jeps, arvelinkin eron olevan nuo "sormen pätkät" :) mutta en ollut varma. Kiitos infosta :)

    VastaaPoista